Night

Åh vad jobbigt det är att få sånnadär överfina flashbacks och veta att man aldrig kommer få tillbaka den stunden eller tiden igen. Man kommer aldrig känna så igen som man gjorde då. Har fått en väldans massa sånna det senaste och på ett sätt är jag glad över det också, för innan har jag bara stött bort dom då de kommer från en dålig tid. Men har accepterat allting och låter mig äntligen minnas det bra från den tiden, så det är väl därför. Jag ångrar verkligen att jag inte tog tillvara på alla fina stunderna när de faktiskt var.. men det är ju ingenting man kan göra något åt nu.
/ F
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Fillippa, vad hände med juniorhandlingen? Vad hände med hundlivet? Du bara la av totallt.. så tråkigt :( kan du förklara varför?

2014-11-14 @ 00:23:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback