borta bra men hemma bäst

Kom hem ifrån Gran Canaria igår! Har vart där med min överdrivet sköna familj och haft världens bästa resa verkligen. Jag hade inga förväntningar alls då jag inte engagerat mig så mycket med att kolla in hotellet osv innan, men sick vilket fint hotell vi bodde på! Rena rama lyxhotellet, finaste jag vart med om. Vi valde att inte flänga runt så mycket utan att mest dega vid poolen & äta en massa - typiskt The Lagers. Men denna resan har vart sjukt välbehövlig då det har vart världens jobbigaste år på många sätt! Bjuder på några bilder, mer kommer snart.
xo F
 
Kommentarer
Postat av: SUGARSIN

Det var en helt underbar resa!
Charmig bild på mig... löl <3
KRAM

2014-07-02 @ 12:25:39
URL: http://www.nattstad.se/sugarsin

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback