2 more 2 go

YO WADÖP, har dragit ut två tänder idag! Haha åh herregud vad jag har skrattat åt mig själv samt gråtit för det vart så läskigt & gjort SÅ ont. Fick extra mycket bedövning för det fungerade så dåligt på mig, så jag var bedövad från ena örat ner till halsen.. notera ÖRA. HALS. Förstår ni hur rolig jag såg ut? Kan inte äta någonting förutom yoghurt som jag inte ens tycker om så jag har legat i sängen och tyckt synd om mig själv hela dagen. Fast med all rätt då såklart! På torsdag tar jag ut två till sen har jag en grej till att fixa och sen den 29:e får jag tandställningen. Ska ändå bli skönt att få den även om det verkar sjukt jobbigt.. fast det är ju värt det såklart, ska antagligen opereras när jag tagit ut den också. Låter inte allt detta underbart eller? Ni som har perfekta tänder och inte behöver ha tandställning - VAR JÄVLIGT GLADA. Hela processen är jättejobbig..
 
Nu ska jag checka in lite käder eftersom att jag längtar något sjukt till höstkläderna, höstmodet är ju bäst.
puss /f
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback