Hola braceface

And so the day has arrived, jag har fått tandställning.. vet inte om jag ska skratta/gråta/sörja/fira?? Har dock skrattat åt mig själv ett bra tag och det är ändå skönt att det äntligen kommer bli någon skillnad på tänderna! Så det lutar mer åt att jag firar, dock spänner det och är sjukt ovant. Har en sak i gommen så kan inte prata normalt eller typ svälja riktigt haha.. 
Det är en del som undrar varför jag behöver tandställning, de flesta blir chockade när jag berättar det eftersom att det är något som inte syns så jättemycket. Jag har väldigt öppet bett vilket inte bara är dåligt för utseendet utan även för funktionen av dom, bara dom två innersta tänderna går ihop när jag biter ihop och får ut hela tungan när jag biter ihop lol. Sen växer det för trångt så vissa har hamnat lite bakom vilket inte är snyggt heller, så det ska det bli ändring på!
 
Min moppe blev stulen i söndags natt förresten så jag och pappa har letat runt som galningar. Är såå ledsen verkligen då den moppen är mitt allt. Men vi ska ner till en affär i närheten och kika på några bilder från en övervakningskamera och då hoppas vi att vi ska kunna se vilka det är som tagit den. Haha det kommer bli såsåsååå synd om dom.. att mucka med the lagers är ingen höjdare direkt! ;) ouff 
 
/ F
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback